Goodbye Nursery / Pożegnanie przedszkola


Hi :)
Wow. I can't believe it's been a week since my last post!
My oldest will go to school in few days! I will have more time for my crafts :)
Today i'd like to share with you scrapbook style album, which is a gift for some nursery.
The best reward for crafting is people's happy faces when they like what i have made for them :)

Witajcie :)
Ooo. W szoku jestem, że minął już tydzień od mojego ostatniego posta!
Mój najstarszy syn idzie do szkoły za kilka dni! Będę miala więcej czasu na swoje hobby :)
Dziś chcę się z wami podzielić albumem, który zrobiłam jako prezent dla pewnego przedszkola.
Najlepszą nagrodą za towrzenie są uśmiechnięte twarze ludzi, którym podoba się co dla niech zrobiłam :)





Challenges:



Have a happy friday!
Miłego piątku!






2 comments

  1. Świetny, radosny i optymistyczny album, wspaniała pamiątka :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!